גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

Dub Trio - ההרכב הייחודי מברוקלין שהתפרסם כמכונת הקצב של מתיסיהו ושל "פיפינג טום" מאחורי מייק פאטון חוזר לארץ בביקור שלישי לרגל הוצאתו של האלבום החדש

ארכיון תאריך: 20 נובמבר 2019

משך: שעה ו-20 דקות

פתיחת דלתות 20:30

דאב-טריו
- ההרכב הייחודי מברוקלין שהתפרסם כמכונת הקצב של מתיסיהו ושל "פיפינג טום" מאחורי מייק פאטון, חוזר אלינו בביקור שלישי ללילה של גרוב מנסר, מתקתק ואפל, לרגל הוצאתו של האלבום החדש. דאב-טריו זו שלישייה שכוללת סטו ברוקס (באס), די פי הולמס (גיטרה) וג' טומינו (תופים), המשלבת רוק עצבני עם דאב, פאנק ומקצבי היפ-הופ באלגנטיות המפילת לסתות. במשך שני עשורים, בעודם חורש במות ופסטיבלים באירופה, יפן וארה"ב לצד שיתוף פעולה עם כוכבים מכל קצוות הקשת המוזיקלית (ביניהם ליידי גאגא, 50 סנט, טופאק שאקור, יוקו אונו, הפוג'יז, מוס דף, מייסי גריי, לורין היל, טום מורלו ועוד רבים וטובים), הספיק הטריו הוירטואוזי להוציא לאוויר העולם שרשרת אלבומים שהגדירה מחדש את המושג "דאב" באמצעות פיוז'ן עם מטאל, פאנק, אלטרנטיב ונויז.

הלהקה חוזרת אלינו לביקור שלישי לרגל הוצאת האלבום החמישי של הלהקה, The Shape of Dub to Come, שיצא השנה וכולל גם שיתופי פעולה עם באז אוסבורן (מלווינס) ו-טרוי סנדרס (מסטודון).
ההופעות של דאב-טריו בלבונטין 7 ב-2008 ו-2013 היו בלתי נשכחות בזכות הצלילים המדויקים, הריפים הרעננים ונוכחותו הבימתית הממגנטת. כעת חוזרים חברי ההרכב כדי לחלוק איתנו את רזי הדאב הניסיוני והחדש מבית מדרשם.

הצטרפו אלינו לערב שכולו גרוב מחושב, מגוון ועמוק!

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter