גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מוזיקה

חוזה פליסיאנו מארח את בועז שרעבי

ארכיון תאריך: 9 ספטמבר 2019

משך: שעה ו-40 דקות

בין להיטיו: 
Amor Gitano", "Light My Fire", "Que Sera",  Rain" " ,Feliz Navidad" 
"Por Qué Te Tengo Que Olvidar?", ""Never Gonna Change, "Come Down Jesus"

הוא הוגדר כפיקאסו של המוזיקה וכאחד הגיטריסטים הטובים בעולם! חוזה פליסיאנו, האיש והאגדה.

על הבמה יארח את בועז שרעבי, אחד מהשמות הוותיקים והמוערכים במוזיקה הישראלית ומי שאחראי לכמה מהקלאסיקות הישראליות הגדולות והאהובות, ביניהן: "רק אותך אוהב הלילה", "אם את אוהבת אותי", "לתת", "את לי לילה", "הלוואי", "פמלה" , "היה חזק חבר", 
"כשאת נוגעת בי" ורבים אחרים.
חוזה פליסיאנו מחזיק ב-19 מועמדויות ו-9 זכיות בפרסי הגראמי ופרס מפעל חיים שניתן לו  על ידי האקדמיה הלטינית לאמנות ומדעים. הוא נבחר 5 פעמים ברציפות לגיטריסט הפופ הטוב ביותר ע"י מגזין ""Guitar Player ולגיטריסט הג'אז הטוב ביותר עפ"י מגזין "Playboy" בשנות ה-70.

Jose Feliciano היה האמן הראשון ששילב השפעות לטיניות על מוזיקת הפופ-רוק האמריקאית והיה בין האמנים הראשונים שחצו את גבולות המוסיקה הלטינית והתברג לצמרת המוסיקאים הבינלאומית.

פרנק סינטרה, ג'ימי הנדריקס , מייקל ג'קסון, ריקי מרטין, קרלוס סנטנה, ג'וני קאש, גלוריה אסטפן, מארק אנתוני הם רק חלק מהאמנים הגדולים איתם שיתף פעולה במהלך השנים, זאת לצד הקלטות אלבומים עם  בילי וית'רס, ג'ון לנון, ג'וני מיטשל ועוד.
להיטו  "Feliz Navidad" נכנס למצעד 25 שירי חג המולד הטובים ביותר של כל הזמנים.

ב-1987 הוענק לו כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. טביעות ידיו מצויות ב"קיר התהילה" במוזיאון מאדאם טוסו, וכמו כן כוכב על שמו מופיע בשדרת כוכבים במולדתו פוארטו ריקו. ב-1995 שונה שמו של בית הספר "Public School 155" בניו יורק לשם "בית ספר לאמנויות 
הבמה על שם חוזה פליסיאנו".

פליסיאנו בן ה-74  נולד עיוור בלארס פורטוריקו.
בגיל שש החל לנגן על אקורדיון ולאחר מכן לפרוט על  גיטרה שקנה לו אביו. הוא היה מנגן לעצמו במשך שעות ומאזין לתקליטי רוק'נרול בהם ניגנו מיטב הגיטריסטים המוכרים. בגיל 17 החל להופיע. סינגל הבכורה שלו "Everybody Do the Click" יצא בשנת 1964 והפך ללהיט גדול. אלבומיו הראשונים "The Voice and Guitar of José Feliciano" ו ""A Bag Full of Soul יצאו בשנים 1965/ 1966 וחשפו לעולם את כישרונו הרב. מאז שחרר עשרות אלבומים באנגלית ובספרדית ומכר מיליוני עותקים מאלבומיו. 

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter